Algaski jälle kool. Juba esimesel nädalal tuli mõtlema hakata, kuidas tähistada meie valla sünnipäeva. Abituriendid koos huvijuhiga panid välja valda tutvustava seina. Mõne päeva pärast oli seal lisaks palju õpilaste kirjatõid- eesti,saksa ja inglise keeles. Väiksemad lapsed joonistasid pilte.
Kooliaasta on lõppemas. Viimase nädala sisse mahtusid teatribussi külaskäik, spordipäev ja ekskursioon Lätimaale.Kuna algklassides on vähe lapsi, siis tuli 1. klassi lastel võistelda 4. klassiga samas vanuserühmas. Tublid olid Robin ja Roomet. Robin saavutas nelja ala kokkuvõttes koguni 2. koha, jäädes 4.klassi Sanderile alla ainult mõne punktiga. Viimane koolipäev möödus Lätis. Külastasime Tervete Loodusparki, mis jäi meelde oma Nõiametsa ja Päkapikumetsaga. Seal tegime ka palju toredaid pilte. Käisime uhkes Rundale lossis ja jooksime ringi luksuslikus lossipargis. Päev lõppes Siguldas. Õhtu oli juba käes ja kahjuks köisraudteele ei jõudnud, kuid siiski saime mitu korda sõita rodelirajal. Ja siis veel poepeatus ning kodusõit võis alata. Koju jõuti hilisõhtul, kuid väsimusele vaatamata rõõmsate ja heatujulistena. HEAD KOOLIVAHEAEGA!
2008. aasta kevadel Võru linnas ja Kubija laululaval toimunud Umale Pidole järgnes tänavu kevadel teine pidu Põlvas Intsikurmus. Korraldajate soov oli, et nii hakkakski olema – uus Uma Pido vaheldumisi Võru ja Põlva maakonnas iga kahe aasta tagant! Peo korraldamisel peetakse tähtsaks, et see tuleks võrukeelne ja et Vana Võromaa kihelkondade eripärad paistaksid silma. Laulupidu ei ole ainult koorid, dirigendid ja laul, vaid palju enamat – laulupidu on ka sõnad, sõnumid, kõned, loitsud ja tantsud. II Uma Pido kavas seoti kokku võrukeelne laul, luule ja jutud nii tänapäeva kui vanematelt autoritelt. Juba teist korda võtsid peost osa ka meie mudilaskoori lauljad. Mõnele oli see esimest korda laulupeol olla. Kuigi päev kujunes väga pikaks, ei nurisenud keegi. Selline tore pidu teeb inimeste meele rõõmsaks ja meie kodukeele meile veel armsamaks.
Täna pärast lõunasööki suundus algklasside pere metsa, et teha läbi väikeste laste ellujäämiskursus „Otsi Otti” Toimus praktilise õppus, mida teha siis, kui eksid metsas. Lapsed said tegutsedes selgeks kolm tähtsat reeglit: KALLISTA PUUD! ( Ära satu paanikasse ning jookse arutult ringi, eksid veel rohkem ära. Jää seisma ja püsi paigal.Otsi endale sõbraks üks puu ja kallista teda. Puu ei räägi, aga ta elab, on soe ja kindel ega jookse eest ära. ) OLE NÄHTAV JA KUULDAV! (Tee oma asukoht nähtavaks. Kuna kolm on ohu märk, siis tee käbidest, samblast ja okstest kolm tõket üle raja, pane püsti kolm oksa vms) HOIA SOOJUST! (Hoia riided seljas. Tee endale onn ja kata selle põrand kuivade okste, rohu või lehtedega. Ära istu kivi ega mulla peal.) Lõpuks ehi oma puud nagu jõulude ajal ehitakse kuuske. Riputa puu külge asju, mis seal muidu ei käi: taskurätt, maast leitud praht, oma helkur, kommipaber jne Kui ohumärkide tegemisel tuli õpetajal abiks olla, siis onni oskasid poisid suurepäraselt ehitada. Lepiti kokku, et järgmine kord, kui nad metsa lähevad, võtavad kõik kaasa vile (et olla kuuldav), panevad taskusse kommikesi (et hätta jäädes kiiresti energiat taastada) ja pähe mütsi (et soojus kehast kaotsi ei läheks).
M. Saluste- "Kuidas tekkisid aastaajad?"
l. Tungal-"Anna ja Aadama lood"
S. Väljal-"Jussikese 7 sõpra"
F. Kotta-"Tublid loomad"
E. Niit-"Krõlliraamat" või muu krõllilugu
E. Raud-"Sipsik"
A. Preisen-"Kitsetall, kes oskas lugeda kümneni"
E. Raud-"Peep ja sõnad"
LUGEMISEKS 2. klassile
1. A. Pervik - "Paula päästab Kassiopeiat"
2. E. Raud - Peep ja sõnad"
3. Vali neist lugemiseks 1 muinajuturaamat :
"Lumivalgeke" "Tare-tareke" "Piibelehe- neitsi"
"Kolm karu" Pöial- Liisi" "Eesti muinasjutte"
"Kaks ahnet karupoega" "Kuidas loomad endale sabad said"
4. E. Janikovsky - "Minuga juhtub alati midagi"
5. M. Kunnas - "12 kinki jõuluvanale" või "Jõuluvana" vm jõuluraamat
6. Vali 1raamat loomalugudest:
E. Petisin- "Kuidas Mutt endale püksid sai?" R. Rannap -"Nublu"
H. Käo - "Kusagil mujal"
H. Krips - "Loomade seiklused"
K. Priilinn - "Koeralaps Berta seiklused" vm raamat